Friday, March 19, 2010

The Hunchback of Notre Dame no more..

Klokkeren fra Notre Dame
Waow. Noget der i en forholdsvis "kortere" periode har påvirket mit liv, har virkelig lagt sig nogle spor. Mit musical hold som i uge 11 fremviste "Klokkeren fra Notre Dame" i Baltoppen i Ballerup for i alt over 1000 tilskurer, har betydet vildt meget for mig. Øvning mindst 10 timer om ugen, hver uge siden September. Styrke-, smidighed-, dans-, sang-, skuespil træning, og ikke mindst fantastiske bekendtskaber. Jeg elsker musical folk, elsker den energi de folk har. :D
Ikke mindst lærte jeg ekstremt meget af de lærer jeg havde, og fik en masse gode in-puts fra den danske skuespillerinde Ulla Jessen. Fantastisk person.! XD

Jeg kunne plapre løs omkring det, for der er virkelig meget. Men jeg vil bare ud i det blå, sige tak til mit hold for et fantastisk forløb og nogle dejlige indholdsrige forestillinger. :)

Efter denne periode er jeg blevet meget indstillet på, at jeg helt sikkert ønsker en fremtid indenfor underholdningsbranchen, hvis det er muligt. Virkelig! - at entertaine på den måde som fx. en musical gør, er sådan en ekstrem fantastisk følelse..!



No comments: