Monday, January 11, 2010

Crap, cya Rocky..

Not fair. (short journal)
I dag fandt jeg så ud af jeg alligevel ikke kunne være med i Ørestad Gymnasiums udgave af The Rocky Horror Picture Show. Jeg havde virkelig set frem til at spille sammen med nogle fantastiske mennesker, men man kan altså ikke alt. Specielt ikke hvis det er på samme tid.. T_T Curse it. Jeg er sådan i kulkælderen. Det er virkelig surt. Virkelig. But that's life. And sometimes life sucks. Lol. Det bliver en fed performance, og glæder mig virkelig meget til at se deres stykke.. They are going to be awesome!!! <3

Plusserne ved det er, at jeg ikke for nær så meget stress på som før, og at jeg rent faktisk fuldt og holdent kan koncentrere mig om mit Klokkeren fra Notre Dame musical hold. Det er fedt nok, men ville virkelig ønske jeg kunne have været en del af team Rocky Ørestad. :(

SO BE IT!
Be happy! It's gonna be cool!

No comments: