Monday, March 26, 2012

Romantic Fairytale Effect


Jeg fik et spørgsmål i et af mine tidligere indlæg, om hvad jeg gjorde for at give mine billeder den "varme glød." Har været doven til at svare, undskyld, men frygt ej! Her kommer det!


Jeg tager udgangspunkt i denne tutorial fra Pixelmators egen hjemmeside. Pixelmator er en form for lillebror til Photoshop, og fungerer super godt hvis man ikke gider sætte sig for meget ind i kompliceret billedredigering. Pixelmator har sindssyg mange fede funktioner.!

2 comments:

Anonymous said...

Hej


det var mig der spurgte.
tak for svar :-)
jeg har lige prøvet. det er vidst noget det tager længere tid og lære men nu har jeg da noget og gå ud fra.

Hilsen
Andrea

Unknown said...

Fedt!
Har lige fået mit nye kamera ind af døren i dag, og mine billedredigeringsskillz er 0 lige nu!
I will try it!