Saturday, April 17, 2010

First day of Sakura Hanami


*..SAKURA HANAMI..*



Så gik lørdagen så med årets Sakura Hanami! =D (Kirsebærblomst festival)
Afholdt ude på Langelinie..

SUPER HYGGELIGT!

Så en masse dejlige mennesker BUT mini skirt and this freaking danish weather = NOOT!
Det var foookeing kalt.. XP For at sige det mildt..Virkelig, og det blæste så forfærdeligt...
Men som sagt, fik sagt hej til rigtig mange mennesker jeg ikke havde set et stykke tid, så det var super fantastisk. Selv 3 fra Sverige <3 Gosh, godt at se dem! =D Og måske kommer de også i morgen!! Yay!


Men skønt det kolde vejr, havde jeg lovet at deltage i en mindre catwalk og præsentation af Cosplay. Så det gjorde vi... Ret hyggeligt, folk spurgte om en masse sjove ting, og var virkelig interresserede i det vi havde lavet, og i kulturen.. ^.^

 

Here I got a little stalker picture from the "catwalk." Sweet.. 







***


KICK ASS KARINA - Hawt as ever.. XD

***
If that ain't cute... X)


***


Glæder mig til i morgen.. Der skal søs og jeg optræde på den store scene.. Det bliver dog stressende. Skal mødes om morgenen/formidaggen med mit musical hold og evaluere Notre Dame forløbet, og se Notre Dame de Paris - en fransk musical udgave i biograffen. Men kan nok ikke nå at se den færdig, for skal allerede være ude ved Langelinie og optræde lidt over 14 .. T_T Hvorfor skal ting altid være så dårligt timet. .. .

Når men det bliver fedt!


No comments: