Thursday, April 29, 2010

Glasses

Okay, short random indlæg..
I går var jeg hos Synoptik for at kigge på et par læsebriller, som sjovt nok skal gøre det lettere for mig at læse frem over. Har ikke storre problemmer, men der er åbenbart en lille forskel som gør at jeg bliver træt og ukoncentreret når jeg læser..
Min næse har jeg så fundet ud af er ikke en brille næse, og mit hoved er åbenbart smalt XP cool.. så det tog designeren hundrede år at finde et par briller som ville sidde nogenlunde.
Nok om det. Det er godt nok kun læse briller så man kan sige, designet måske er lige meget, men igen.. Hvor tit læser jeg i bøger og på computeren? Ret mange timer om dagen. XP

 Jeg lånte 3 par briller hjem, og det er lidt mærkeligt at se...
Her er et billede hvor jeg har dem der er min midlertidige "favorit" på..
Mærkeligt.. Men ja.. er det meget skidt?

No comments: