Thursday, May 6, 2010

Mary Poppins


I går den 5. Maj 2010 var jeg inde og se Mary Poppins på Det Ny Teater!


Som sagt var jeg inde og se Mary Poppins i går og det var bare super fantastisk. :D Nu er jeg somregel let at imponere med med musicals, for så længe dem på scenen giver den gas, er jeg solgt.. MEN! Det her var simpelt helt fantastisk! Jeg er så glad for jeg tog ind og så det! Det er virkelig synd at det skal være så dyrt at tage i teatret, jeg havde aldrig set det, hvis ikke jeg kom ind med grupperabbat så jeg fik billeten til 150kr var jeg aldrig kommet ind og se den.. Thumbs up for grupperabbat!

Fik nogle dårlige pladser i siderne højt oppe - men der var ikke fuld sal så vi listede over på nogle pladser i midten på balkonen.. Thumbs up!




***



Udover fantastisk gennemført skuespil, og uhyggelige gode sangere var noget som kostymer og scenografi fuldstændig overvældende... Der var konstant underlægningsmusik fra et fantastisk orkester, som skabte stemningen. :D Må indrømme der var gåsehud et par gange...!

No comments: