Thursday, May 27, 2010

♬ Nørder for vildt - men ikke vildt nok..


Okay jeg må indrømme, mit nerdiness har været sat på et minimum hele 1.g.. Tror aldrig jeg har været så doven angående skolearbejde hele mit liv, som jeg har dette år.. XD Det må være en blanding af en masse nye indtryk og en god omgang sprit hver weekend.. *host, host*


NÅ men!
Nu er det jo læseferie.. Sove længe? Ja tak.. :3 Arbejde om aftenen? Ja tak.. :3 Jeg kan organisere på en helt syrealistisk måde lige pludselig som gør der bare bliver hevet nogle informationer i land og ind på tænkeren. XD



Må indrømme jeg har overfladisk nørdet en del samfundsfag igennem, da jeg skal op i det til en mundtlig eksamen her den 1/6.
Vi har været igennem 4 forløb = Hver forløb har fået en mappe, alt materiale er scannet ind og printet ud. (Gode tykke bunker) Alt tekst er ved vigtige steder streget med gul tusch. XP
Ergo - Jeg har lært mere samfundsfag på 3 dage, end jeg har hele året.. =3


Jeg har dog bare ikke nørdet nok - for er slet ikke gået i gang med DA/HI opgaven.. (T_T)
(Har læst nogle meget motiverende blogs, som gør at jeg for mega dårlig samvittighed.. XD)
Ville være godt bare at starte, så man hele tiden kan vende tilbage - tilføje og rette.. Men næææ nej.. Nu har jeg så sat mig for at jeg gør Samfundsfag helt færdigt, og tager så hårdt fat på DA/HI opgaven bagefter..

No comments: