Thursday, December 29, 2011

Black Swan partitur

Hah! Modtog lige det node partitur jeg havde bestilt i forbindelse med SRP skrivningen. Jeg kunne downloade noderne enkeltvis (mod betaling selvfølgelig) men tænkte jeg nu egentlig gerne i andledningen ville have dem fysisk, var heller ikke helt sikker på hvilke numre jeg egentlig ville analysere. Well, jeg fik at vide det ville tage 6-10 dage med fragten og det endte med at tage - 4 uger... Jeg kunne jo ikke leve uden noderne, så betalte så for tre numre online.. T_T *Følelsen af at have brugt mange penge på sin SRP uden grund.... damn*

Når men nu har jeg den.. Og det er et meget flot hæfte. 87kr plus ca. 79kr i fragt... Ja jeg bestilte så jeg kunne få den hurtigt... Det skete ikke...MEN jeg fik den da! Sheetmusicplus!
Er du interesseret i at købe noget derinde fra inden den 4. februar 2012, så skriv da lige til mig da jeg har en coupon kode som giver 1.50$ rabbat. JEG VED DET! Man sparer bare maks!!! XP

No comments: