Thursday, December 1, 2011

DRIVERS LICENSE!!


Jeg fik det!

Jeg var oppe til den praktiske prøve i dag klokken 07:00 og bestod! Den prøvesagkyndige jeg skulle have var sindssyg flink og behagelig at køre med! :) Han talte stille og roligt, spurgte ind til hvad jeg lavede til dagligt, grinte når jeg jokede og jokede med. Der var grænser for hvor nervøs jeg egentlig kunne være fordi han bare var så hyggelig og beroligende at snakke med. :) Jeg kan slet ikke beskrive hvor rart det er at have fået det overstået. Nu skal jeg ikke tænke på det mere, det er ude af verden! :D 

I GOT IT!

I was to the final "test" today to get my drivers license and I passed! I was driving at 07:00 o'clock in the morning, and my driving-test examiner was really kind and removed almost all my nervousness! :) I can't describe the relief I feel right now. It's out of the way! YAY! :D

1 comment: