Friday, February 3, 2012

One of those calm nice Fridays


Kun 1.modul? Ja tak! Biologi fra 09:50 til 11:30 og så fri var nu ikke det værste. Fejrede denne dejlige start på en weekend med lidt lækker frokost med et studenter tilbud på Mamamia i Fields med Prathi, Kawtar, Ann-Sofie og Jennifer.

60kr for en lækker clubsandwitch med kylling og bacon, det kan anbefales! Det er en lidt intern joke at jeg rent faktisk har taget billeder mens vi spiste, but what the hell... ;)


Vi smuttede lige forbi Søstrene Grene og min svaghed for nyligt indkommen SU gjorde, at jeg var nødt til liiige at købe nogle ting. Faldt over nogle af mine gamle vandfarver for nogle uger siden, og syntes faktisk det var meget sjovt at eksperimentere med. Problemet var bare at vandfarverne var næsten lige så gamle som mig selv - så resultatet blev ikke super godt. Købte også lidt oliemaling (som efter sigende ALDRIG tørrer XD) Men det må jeg jo finde ud af. Nu skal der i hvert fald eksperimenteres lidt.. (; Og det gode ved Søstrene Grene er jo, at de har så mange lækre ting - riiimlig billigt. :)


 Har indtil videre bare haft en super chiller dag, og ser frem til resten af dagen! Du ønskes en god weekend! (:

No comments: