Monday, February 6, 2012

Scoresmilet

Håber alle har haft en god weekend på den ene eller anden måde! Jeg nød den, og er nu klar med næææsten 100km/t  i timen til at tage den kommende uge med et brag. Eller bare som de andre uger, forsøge at overleve, og ændre dagene så de ikke kommer til at ligne hinanden. 

Havde en dejlig kort dag i skolen, ventede en halv time på bussen da jeg skulle hjem i den danske tundra. Endte med at gå på de fødder jeg var sikker på nok blev knækket af. Frygt ej! Min dyne var min ven, da jeg kom hjem, og rykkede mig ikke før jeg tog til en lækker omgang Taekwondo i to timer. Nu er jeg træt og øm - har det dejlig! (No shit, sarkasme er mit mellemnavn, men jeg er faktisk helt ok.!) 

Håber I også vil få en god uge, sender jer lige afsted med en hilsen fra mit selvglade scoresmil, som Jennifer fra min klasse lige skulle tage, da hun skulle afprøve mit nye kamera. Ja flot er det. Derfor det hedder scoresmilet.! 

host host - sarkasme er mit mellemnavn

No comments: