Thursday, March 1, 2012

West End Blues på Baresso

Jeg er virkelig ikke typen der bryder sig om at skrive blog indlæg omkring hvilke cafér og "åh så vigtige steder" jeg tager hen. Skriver jeg - og opretter dette indlæg. Jeg vil ikke prøve på at legitimere mig selv, men det er længe siden jeg har postet (grundet opløb på den musical jeg er med i), så nu kommer der alligevel en post om ... Baresso. 

Ærligt er jeg ikke så vil med Baresso og købe en kaffe til 44kr. Det er så urealistisk for mig at bruge så mange penge på - kaffe... XP Men jeg må nu alligevel sige at en Latte Tiramisu smager altså godt, og hvis det kun er en gang i mellem - og i det her tilfælde hvor skolen lukker og man skal lave opgave.. Så var den ny åbnede Baresso i Fields da det eneste sted man kunne lave musik aflevering. host host.. Kawtar og jeg fik da lavet lidt mens vi kiggede på den mest kogeren iPhone gruppe der lige hang ud ved siden af os. 


Nu står den på endnu en aften med Alice i Eventyrland øver! I dag er det med kostumer og gennemspilning! Jeg glæder mig som en gal! :)

No comments: