Monday, March 12, 2012

Geisha Night


Det der med fritid... Det kan jeg ikke finde ud af.. Min første fridag i meget lang tid hvor jeg bare ikke skulle noget som helst. Og dog. Skulle have været til Taekwondo, men valgte at aflyse da Kia jeg går sammen med ikke var helt på dupperne. Eftersom jeg også selv har kørt hårdt på næsten 24/7 de sidste to uger, sagde min fornuft jeg måske også skulle prøve at slappe lidt en aften.

Mit problem er bare... Så begynder jeg at blive rastløs hvis jeg ikke finder på noget. Det er det værste ved at lave noget konstant - slappe af bliver en byrde..

Jeg besluttede mig for at sætte en film på, hygge og falde i søvn tidligt.. Så skulle jeg have valgt en anden film.. Satte Memoirs of a Geisha på, og kom i fuld Japan mood. Savner det land så forbandet meget.. Fandt min blå Yukata frem, som jeg ikke har set på siden jeg købte den i Japan - soon 2 år siden... Fedt lige at prøve den på igen. Derefter stod den på froder af sure kastanjer (elsker dig mor) og Faxe Kondi. Det er nu meget rart, det der med ikke lige at skulle noget en gang i mellem.. ;) Savner dog lidt at være i Eventyrland... Men nu kom jeg for en stund til Japan i stedet - that counts for something!

No comments: