Sunday, March 11, 2012

Wonderland is over


I går havde vi så de to sidste forestillinger på Alice i Eventyrland. Det var eventyrligt! Ærgerligt det allerede er forbi, når man på næstsidste forestilling føler man endelig har fundet sin karakter, kan sine ting til fulde og egentlig bare føler sig klar til at spille mere. Men sådan er det, og af hensyn til skolen bliver det også tildels rart at det er ovre nu, så bliver der pludselig 50timer til overs hver uge, i forhold til de sidste to uger.. XP Det kan nok mærkes...  Det har været et rigtig godt BASK år. En masse dejlige nye mennesker man har lært at kende.

Meen, kommer til at savne de dejlige mennesker ude til musical. Nu skal der bare fokus på skolen og de fantastiske mennesker som er der, her de sidste par dage der er tilbage inden det hele slutter.. :/
Alt slutter lidt foran mig lige nu, selvom jeg stadig er midt i det. Tror jeg er ved at komme ind i en realisation stadie, efter at have været lidt på "stand-by" for bare at klare mig gennem hverdagen.. Vågn op Louise! Du har lige hygget dig for sygt med at spille teater, og nu skal der hygges for sygt med verdens bedste klasse!

Weekenden stod på Beduin bar og Den Gamle fredag og lørdag. Fed måde at runde det hele af på.
Vi havde oprydning i dag, efter en vellykket afslutning i går - som sagt. Mit kamera er åbenbart fast inventar, så.. Da Baltoppen var ryddet, tog vi en del ud og spise noget chilleren mad. ;) Nu skal der geares ned og slappes. ;) God dag!

No comments: