Monday, March 26, 2012

One of those crazy ass weekends in low gear

Ciao! 

Lad os ligge ud med et billede med score hænderne, og min søsters formidable fotoskills (focus what?) X) Joke aside..

Efter at have nydt tre fridage fra skolen (længe leve 3.G og terminsprøver) stod den på 18 års om fredagen. Det var i super hyggeligt selvskab, og nød aftenen i fulde drag. :) Tog hjem en anelse tidligt, men skulle op om lørdagen og forberede søsterens birthday. Woop! Hvilken hyggelig lørdag, med fantastiske gæster! Det var Lines fest, hun må ligge de billeder op hun nu vil..! ;) Et lille foto af bordet, nok taget af søsteren, skal der dog være plads til!



Men! Lørdag end! Lækre gæster som sov over, god morgenmad - ud af døren. Der var danseaudition på Eventyrteatret i dag, og tror ærligt aldrig jeg har failet så meget. Dans = check, den var fin nok. Udføre dans = failness, and failness painted in da face... What the... Når.. Sådan er det... XP Offentlig transport om søndagen er en b**** så det tog mig en lille time at komme hjem, og en god gåtur fra stationen. Men frygt ej! Solen skindede jo i dag, så det var nærmest en ren fornøjelse! (;

  
Blev indbudt af de dejlige damer fra dagen før, til at se The Hunger Games søndag aften. Og jeg må ærligt indrømme - jeg ved ikke hvad jeg skal syntes! Om det var fordi jeg så den på et forkert tidspunkt, eller konstant havde i hovedet at jeg for første gang bagefter skulle køre ud af en P-kælder og finde ud af København ved jeg ikke... Der var bare noget ved den film som bare - ikke sagde mig noget som helst. Den var ikke dårlig! Frygt ej! Jeg var skam underholdt, men på et "som en ny film nu kan" måde..

Måske var det bare et forkert tidspunkt at se den. Jeg blev forvirret af Science Fiction universet, fordi jeg syntes der var få løse ender og ting som på en måde ikke passede ind i hinanden. Jeg kom også konstant til at tænke på den japanske film Battle Royale udvalgt skoleklasse der bliver sat på en ø, hvor de skal slå hinanden ihjel, indtil der er én overlevende tilbage. Ikke at de mindede om hinanden, men ja... Syntes også den var meget Hollywood agtig, og lagde for mange "obvious" set-ups op, som gjorde pay-offs'ne alt for logiske. Bla bla, hvor lyder jeg negativ. Jeg kommer til at have halvdelen af befolkningen på nakken af mig.. XP

No comments: