Friday, March 30, 2012

Unbelivable school stuff

OBS kan indeholde "jeg er meget træt" stave- og sprogfejl!

Ved ikke helt hvad jeg skal sige til denne her uge... 

Weekenden afsluttede godt den forrige, og det så ud til denne her også startede godt. Men dovenskaben der indtog mandagen, lavede ligesom bare lidt rav i det hele. Havde fri grundet AT skrive dag. Fik jeg skrevet noget? Usandsynligt, var så blank som jeg nu kunne være..

***

Havde verdens dårligste mandag aften, med mavekramper og hovedpine. Fyldt med nervøsitet for onsdags musik terminsprøve og ikke mindst udtagelsesprøve på Eventyrteatret. Terminsprøven gik som forventet, bevis: de dertil crime rider fotos for neden. Udtagelsesprøven på Eventyrteatret gik som frygtet, dertil den halv indeklemte stemning resten af onsdagen, og muligvis også forbygning til den ubehagelige, sygdomsbefængte torsdag morgen. Mødte sent i skole, kunne ikke rigtig koncentrere mig, fik usigeligt intet ud af undervisningen, og tog bare direkte hjem for at tage til taekwondo, velvidende at jeg gik glip af en anden vigtig begivenhed, og at AT synopsen lå blankt på mit desktop og kaldte på mig..

Klokken er halv seks i skrivende stund - fredag morgen, og jeg er lige med nød og næppe blevet færdig med synopsen. Jeg sætter uret til klokken 10 og kigger den igennem der.. Fuglene synger, og solen er ved at stå op. Ikke den mest motiverende faktor til at lægge sig til at sove. Frygter lidt humøret og helbredet i morgen - ikke mindst grundet alle de ting jeg skal nå.


3 comments:

Unknown said...

Wow, er det dig der har skrevet det? Flot håndskrift!

God bedring - Håber næste uge bliver bedre :)

Alberte said...
This comment has been removed by the author.
Alberte said...

For det første er jeg helt blæst ud over at du stadig har en håndskrift, og så endda sådan en flot én.
For det andet så forstår jeg ikke hvordan du bærer dig ad med at have gang i så mange ting og stadig brilliere for vildt i skolen. Du er så sej!
For det tredje lyder det som om ferien kommer som kaldet ;-) hav en god en smukke..